میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان خوسف

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف

میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان خوسف

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف

مشخصات بلاگ
میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان خوسف

پایگاه خبری و اطلاع رسانی
میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
شهرستان خوسف

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

شاهبیگی امام جمعه خوسف از فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلیمن شاهبیگی همراه با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و همچنین معاون فرماندار شهرستان و تنی چند از مسئولین 21 مرداد ماه از کارگاه‌ها، فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی واقع در خانه تاریخی تاجور بازدید کردند.

حجت الاسلام شاهبیگی ضمن قدردانی از مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف اظهار کرد: مشاهده این آثار و هنرها باعث جلای روح شده و انسان را به ذوق در می آورد. 

او به جایگاه رفیع هنر در اسلام اشاره کرد و افزود: از ابتدای ظهور اسلام تاکنون هنرمندان کشورمان در ساخت و تزئین مساجد و اماکن مذهبی- تاریخی از روح هنرپرور اسلام، الهام گرفته اند و در استان ما نیز هنرمندان در خلق آثار هنری همواره تفکرات  دینی و مسائل توحیدی را به تصویر کشیده اند. 

امام جمعه خوسف با ارزشمند خواندن تولیدات و آثار هنرمندان استان تاکید کرد: امیدواریم که مسئولین تمهیداتی بیندیشند تا آثار هنری این استان هرچه بیشتر در دیگر مناطق و خارج از کشور برای علاقمندان معرفی شود. 

گفتنی است: زمینه فعالیت در رشته‌های حوله بافی، سفالگری و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی به صورت خاص آماده می‌باشد و هنرمندان صنایع دستی شهرستان فروش قابل ملاحظه‌ای در این رشته ها دارند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی