میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان خوسف

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف

میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان خوسف

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف

مشخصات بلاگ
میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان خوسف

پایگاه خبری و اطلاع رسانی
میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
شهرستان خوسف

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان شهرستان خوسف در استان خراسان جنوبی با حضور فرماندار و سایر اعضای ستاد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان شهرستان به ریاست محمد شفیعی فرماندار شهرستان و با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی عضو ستاد سفر، عصر شنبه 31 تیرماه 1396 در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار خوسف در این جلسه گفت گفت: با توجه به قرار داشتن خوسف در مسیر عبور مسافران مرکز و شرق ایران از این نقطه باید آمادگی لازم برای پذیرایی از گردشگران در ایام تابستان از طریق تشکیل کمیته ویژه برنامه‌ریزی و نظارت، فراهم شود تا مسافران تابستانی با رغبت و انگیزه بیشتر جذب و ماندگار شوند.

محمد شفیعی بیان کرد: با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان‌ها نیاز به تقویت صنعت گردشگری دارد و این امر نیازمند شناساندن هرچه بیشتر ظرفیت‌های ناشناخته نظیر کویر و طبیعت زیبای آن به مسافران، گردشگران و علاقه‌مندان به سفر است.

او با اشاره به اینکه می‌توان از جاذبه‌های گردشگری به عنوان یک منبع درآمد استفاده کرد گفت: صنعت گردشگری یکی از ظرفیت‌های بسیار خوبی است که می‌تواند به‌عنوان یک منبع درآمد برای افراد بومی در خوسف باشد.

شفیعی گفت: برای معرفی بیشتر شخصیت ابن حسام خوسفی لازم است کارگروهی ویژه برای گسترش آرامگاه این شاعر برجسته لازم است ایجاد و مدیریت شود و در گام اول تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌بایست در گنجاندن تصویر مقبره در سربرگ‌های اداری اقدام نمایند.

فرماندار خوسف با اشاره همکاری همه دستگاه‌ها و بیان اینکه با سرمایه‌گذاری دولتی نمی‌توان به اهداف مدنظر در حوزه گردشگری دست یافت، از واگذاری زمین رایگان برای راه‌اندازی و ایجاد بازارچه دایمی صنایع دستی به نمایندگی شهرستان خبر داد.

علی صالحی، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف نیز ضمن اعلام تشکیل کمیته‌های ده‌گانه مرتبط با ستاد سفر، با اشاره به لزوم معرفی جاذبه‌های گردشگری خوسف از ضرورت راه اندازی تور گردشگری و معرفی آثار و جاذبه‌های شهرستان برای خبرنگاران گفت و افزود در آینده نزدیک پتانسیل‌ها و قابلیت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان از طریق صدا و سیما در قالب کلیپ‌های کوتاه و برنامه‌های مستند، از رسانه ملی بخش خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی